Saturday, October 10, 2009

Posting pertama

Assalamu'alaikum semua,
Maka dengan ini bermulalah kisahku sebagai seorang blogger. Sebenarnya aku pun tak lah reti sangat nak buat blog ni, cuma semenjak dua menjak tiga menjak ni, rasa macam ada wahyu pulak turun dari langit nak suruh buat blog. Agak mencabar juga sebenarnya nak buat blog ni, idea harus lah segar dari hati yang tulus ikhlas (skema sangat ke ayat ni?), dan harus juga menjaga hati banyak pihak agar tiada yang terluka atau terasa dengan kata-kata daku ini (jiwang nya ayat aku)... Pada aku, seorang blogger itu harus mempunyai idea yang segar dan menarik. Maksud aku bukan lah yang segar itu adalah cerita-cerita yang terbaru saja, cerita lama jika disampaikan dengan cara yang betul, cerita 10 tahun lepas pun bunyinya macam baru berlaku semalam (ye tak?)

Apa-apa pun, sudilah kiranya para pembaca untuk menjenguk blog aku yang tak seberapa ni (chewaaah), sekadar untuk bacaan ringan saja... Apa yang penting.... KERJASAMAAA...

Chalooo...

No comments:

Post a Comment