Saturday, October 10, 2009

Uhuk! Uhuk!

ASSALAMU'ALAIKUM SEMUA...

Sejak semalam aku rasa macam tekak aku ada sesuatu yang tak kena, asyik batuk je memanjang,
mula2 aku ingatkan aku nak demam, so aku pun minum la air dgn banyak sekali. hasilnya, pagi ni, sakit tekak aku makin menjadi2, dada aku sakit setiap kali batuk...
tension....

Aku tak sabar nak menunggu hari ahad untuk tiba sebab aku akan menonton showcase penyanyi yang aku sangat2 nak jumpa sejak aku beli albumnye awal tahun ni. IMRAN AJMAIN, itu lah orangnya, nanti aku amik gambar kat show dia lepas tu aku upload ok? terima kasih la aku ucapkan kepada Faliq (PA Imran di Malaysia) sebab bersusah payah turun ke kl dari gombak semata-mata nak beri tiket tu kat aku. kepada Faliq, kalau2 ada aktiviti imran yang terbaru, gitau la kat aku ok?

ok lah guys, dalam 1/2 jam lagi aku akan bergerak menuju ke tempat kerja plak, so klu aku ada masa yang terluan aku post lagi ok?
itu pun kalau ada idea nak disumbangkan, kalau xde, tunggu je la bila2 aku ada idea...


chaloo....

No comments:

Post a Comment