Saturday, October 10, 2009

Main Hujan

Assalamu'alaikum semua...
Kali ni aku nak cerita tentang apa yang aku buat petang semalam, iaitu pada tarikh 6hb Januari 2009.

Jam 5.00 Petang
[hujan dengan lebat sekali]
me: kita lepak dulu la kat bawah, tunggu hujan reda sket
razi: ok jer...

sambil menunggu hujan reda tu, aku pun sembang2 kosong la dengan razi...

Jam 5.30 Petang
[still hujan lagi]
me: jom lah...
razi: ok! (jawapan yang bernas dan tepat, *pilihan bijak*)

dalam perjalanan nak balik ke rumah tu, tiba2....

HUJAN LEBAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sampai je kat kajang utama, aku & razi terus singgah ke kedai untuk menyelesaikan urusan masing2 (urusan apakah??). then kitorang pun balik rumah...

ermmm...
kepala aku dah mula berdenyut2, nak tido dulu lah...
chaloo....

No comments:

Post a Comment